Summa sidvisningar

söndag 2 januari 2011

Målen för 2011 - mina egna mål.

Jag ska spara pengar - har spärrat mitt konto på den svenska spel-sajten. Det är väldigt enkelt att spela upp några hundringar i veckan, logga in och skrapa lotter. Nu ska de pengarna gå till ett eget konto istället.

Målet för mitt sparande är en resa.

Kilona som jag ätit upp mig i helgerna ska bort, snarast, samt några kilo till före våren.

Vi ska flytta till Visby detta år, till lägenhet. 15 år har jag bott i Väte (den här omgången) men nu vill jag göra annat på min fritid än att elda, skotta snö mm mm. Jag vill orka vara lite mer aktiv på kvällar och helger med träning, föreningsliv osv. Gå på After job kanske eller bara umgås med folk. Här ute i skogen är det sociala livet torftigt.

Det var så långt det, nu tar jag skrivpaus en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar