Summa sidvisningar

söndag 18 november 2012

Glad ända in i märgen...

Så var det än en gång karaoke-final på Etage, krogen på öster i Visby. Kvällen började lite trögt, det var få finalister som kommit men.
Kvällen blev bara bättre och bättre, vi var många som sjöng och stämningen var härlig.
Jag älskar ju att stå på scen och sjunga så jag mådde fantastiskt gott, love it :)
Så var det dags för prisutdelning etta, tvåa och trea.
Till  sist hade de ett hederspris och det fick jag. En karaokemaskin med mick o allt. Fan va glad jag blev, och överraskad. Det var ju det finaste priset, Tack snälla Etage och Karaoke-Hasse för det fina priset. Lite guld i tillvaron gör inte ont.
Sjöng Every little thing/Carlene Carter, Sweet child o mine/Sheryl Crows version, Delilah, Tom Jones och så sjöng jag Whiskey lullaby/Brad Paisley tillsammans med Roy Cedergren.

Ja det var en riktigt rolig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar