Summa sidvisningar

tisdag 13 november 2012

Kommer sällan ensam, eller...

Olyckan kommer sällan ensam säger något gammalt ordstäv eller ordspråk.
I går var jag på synundersökning. Började med linser i början av september och det har varit både bra och dåligt. Vänsterlinsen har inte funkat bra, den som jag ser på kort håll med. Högra har varit bra - den ser jag på långt håll med. Bytte optiker för att få en second opinion, och det visar sig att jag kan ha grå starr i vänster öga. Fick remiss till ögonkliniken så det är bara att vänta och se vad det handlar om.

Idag sitter chefen och beklagar sig över ekonomin, jag frågar om han vill bli av med oss och det ville han. Yepp.

I morgon vete fan vad som händer, då har jag nåt på gång sedan tidigare men...Beroende på hur man ser saker kan det bli bra.

Grå starr fixar man idag med en ny lins så jag slipper kanske ha lins på det ögat.

Om firman inte går bra kan det va bra att lämna skutan...

Varje dag har något nytt att bjuda, det kan bli riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar