Summa sidvisningar

torsdag 21 februari 2013

Jag vill ha

ett gäng kreativa och positiva människor som jag kan bolla idéer med. Några som inte ältar gammal skåpmat utan kan se framåt och se möjligheter i nästan allt. Finns dom?
Finns det statliga medel till sånt?
Det skulle va skönt att få hoppa fritt fall en stund och glömma alla kalla fakta som jag matas med varje dag.
En back öl, en gitarr och lite mat kanske. En stuga nånstans. Fria aktiviteter och lite galenskap.
Alla som är med ska få sin chans att få de egna tankarna vädrade och knuffade framåt.
Det skulle ge energi, det skulle inspirera.
Första dan kunde ju faktiskt få vara negativa dagen när alla kräks över allt och alla - ut med allt skit.
Sen, resten av tiden bara framåt och positivt.
Det vill jag ha.
Hur ordnar jag det?

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar